4 mei Nieuwerbrug - Breda 98 km - Reisverslag uit Breda, Nederland van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu 4 mei Nieuwerbrug - Breda 98 km - Reisverslag uit Breda, Nederland van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu

4 mei Nieuwerbrug - Breda 98 km

Blijf op de hoogte en volg Henny

07 Mei 2017 | Nederland, Breda

Vannacht voorlopig voor het laatst in een echt bed geslapen. Uitgerust vandaag door de weilanden, polders, kleine dorpjes en over dijken gefietst.
Heerlijk fietsweer.
Veel rokken gezien, alhoewel het merendeel een hoog Uddel-gehalte had.
Minpunt van de dag: Heeeeel ver weg waren de lichtmasten van 010 te zien. Eigenlijk stelt dat geen reet voor.
Op een gegeven moment heb ik een op het oog echte wandelaar aangesproken. Waar hij heen ging? Naar huis ......
Meneer wandelde in zo n ouderwets wit hemd, had het warm en genoot duidelijk van zijn aow. Hij had tenminste van die hele lange oorlellen. Was wel een beetje gefrustreerd. Hij was uitgeloot voor de vierdaagse van Nijmegen. Ik heb hem maar een hart onder de riem gestoken: dat hij meer kans maakt om ingeloot te worden volgende jaar, dan om de Staatsloterij te willen. Lachend vervolgden wij onze weg.
Bij binnenkomst van Breda kwam Jos mij achterop. Puur toeval.