17 mei Villebois-Lavalette - Puisseguin 86 km - Reisverslag uit Puisseguin, Frankrijk van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu 17 mei Villebois-Lavalette - Puisseguin 86 km - Reisverslag uit Puisseguin, Frankrijk van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu

17 mei Villebois-Lavalette - Puisseguin 86 km

Blijf op de hoogte en volg Henny

21 Mei 2017 | Frankrijk, Puisseguin

Over het smeltende wegdek, door de akkers en velden, waar de landarbeiders in hun witte hemd en een zakdoek met vier knopen op hun hoofd druk bezig zijn, trekken we verder naar het zuiden. Door de bosrijke en heerlijk schaduwrijke Dordogne.
Onderweg worden we door de Fransen diverse keren gewaarschuwd voor het weer voor morgen.
Er is een gerucht, dat Pluvius gesignaleerd is bij zijn huisarts met symptomen van blaasontsteking. Laten we hopen, dat het bij een gerucht blijft.
Vandaag geen enkele pelgrim ontmoet of gezien.
Ook deze dag maken we een overnachting, niets bijzonders natuurlijk, maar alleen doen we het dit keer in een kasteel.