26 mei Hontanus - Carrion de los Condes 55 km - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu 26 mei Hontanus - Carrion de los Condes 55 km - Reisverslag uit Carrión de los Condes, Spanje van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu

26 mei Hontanus - Carrion de los Condes 55 km

Blijf op de hoogte en volg Henny

26 Mei 2017 | Spanje, Carrión de los Condes

Ontbeten bij de plaatselijke horeca voor weinig. € 2.-, maar het stelde dan ook weinig voor.
De eerste anderhalf uur zijn we met de wandelende pelgrims opgetrokken, waarbij we de tafelgenoten van gisteravond achterop kwamen. Hi-fives werden uitgedeeld en de Taiwanese begon als blijk van herkenning spontaan een regendans uit te voeren. Gelukkig mislukte deze, anders hadden we ons regenpak nog onderuit de tas moeten halen. Verder veel overstekende rupsen.
De rest van de ochtend rustig met tegenwind naar onze geplande eindbestemming gefietst, waarbij we bijna de hele weg over de kale hoogvlakten rond de 1000 meter hoogte reden.
Rond het middaguur aangekomen in Carrion, waar we onze "rustmiddag" willen doorbrengen. Maar mooi niet ....., alles zat weer vol, maar via via zijn we uiteindelijk weer bij de nonnen uitgekomen.
Een ieder heeft weliswaar een eenpersoonskamer met een daarop passende eigen sleutel, maar verder kunnen we zonder voorwaarden hier bivakkeren. Voor de zekerheid barricadeer ik de deur vanavond, want je weet maar nooit met die nonnen, als die mannelijk vlees ruiken, zijn ze niet meer te houden ..... heb ik mij laten vertellen.

• 26 Mei 2017 - 22:22

Dianne:

Zeg niet te snel gaan hoor! Het is de bedoeling dat ik jou opwacht en niet andersom!!

• 27 Mei 2017 - 10:08

Anita:

vandaar dat ze die verplichte rustmiddag inlassen, dianne!