Het gaat gebeuren.... - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu Het gaat gebeuren.... - Reisverslag uit Loenen, Nederland van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu

Het gaat gebeuren....

Blijf op de hoogte en volg Henny

02 Mei 2017 | Nederland, Loenen

Het gaat gebeuren ....
Woensdag 3 mei vertrek ik naar de middeleeuwse pelgrimsstad Santiago de Compostela in het noordwesten van Spanje.
In Breda pak ik samen met fietsmaat Jos de St. Jacobsroute op.
Pak 'm beet zo'n 2600 kilometer.
Overnachten proberen we zoveel mogelijk in pelgrimsherbergen te doen.
Deze uitdaging stond allang op mijn bucket-list.
Door middel van een blog, die ik een keer per week probeer te versturen, kan je op de hoogte blijven van mijn belevenissen onderweg.

• 02 Mei 2017 - 14:14

Harry En Lucy Havekes:

Hallo Henny, leuk om je blog te volgen, doen we zeker!

• 02 Mei 2017 - 14:16

Henk Tj.:

Dus over 27 dagen zijn jullie in S de C.

• 02 Mei 2017 - 14:32

Fleur:

Jeuj!!
    Veel plezier!!

• 02 Mei 2017 - 15:10

Henk V. S.:

Als Jos straks onderweg een keer op niveau wil praten mag hij altijd bellen!

• 02 Mei 2017 - 15:17

Anita:

Ontzettend veel plezier. zet hm op! midalgannetje mee? geniet ervan henny. wanneer denk je daar te arriveren? ik ga je zeker volgen. heel veel succes!!!!!! groetjes XX

• 02 Mei 2017 - 16:44

Wendy:

Heel veel fietsplezier.
    Leuk dat we je via deze blog kunnen volgen.

• 02 Mei 2017 - 18:59

Gerard H:

Heel veel plezier op weg naar Santiago de C... en gezond weer terug.
    Kiek goed uit en doe gien gekke dingen.

• 03 Mei 2017 - 00:03

Antoinette:

geniet van deze fietstocht hoop dat je niet teveel zadelpijn krijgt tot horens twan

• 04 Mei 2017 - 21:04

Jonnie Hemmen:

Hennie wij wensen jou veel plezier en geluk op deze zo mooie fietstocht waar jij vooraf al zo'n plezier aan hebt beleefd zet hem op kerel.

• 04 Mei 2017 - 21:59

Henk En Jo:

Morgen begint het echt voor je. Wij wensen je heel veel (fiets)plezier. Begint goed, want je hebt morgen de wind in de rug. 'Good goan en weerkomm'n'.