11 mei Bourdonné - Châteaudun 105 km - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu 11 mei Bourdonné - Châteaudun 105 km - Reisverslag uit Châteaudun, Frankrijk van Henny Determeijer - WaarBenJij.nu

11 mei Bourdonné - Châteaudun 105 km

Blijf op de hoogte en volg Henny

11 Mei 2017 | Frankrijk, Châteaudun

Voor het eerst opgestaan met pap in de benen. Dat belooft weinig goeds vandaag. Na het vertrek bij onze onsympathieke gastheer en gastvrouw kregen we meteen een best klimmetje. Bovenop was het papgevoel al weer verdwenen. De hele voormiddag was het weer volop genieten. Tot nu toe bevalt me de hele tocht meer dan uitstekend. Iedereen aan te bevelen.
Tussen de middag kwamen we de eerste pelgrim tegen waar we uitgebreid mee hebben staan kletsen. Deze niet onaantrekkelijke dame kwam uit Sint Pancras (HvS zal haar ongetwijfeld kennen). Had het heel erg moeilijk. Was al twee weken onderweg. Spreekt geen frans of engels, navigatie kapot en beklimmingen waren haar (soms) te zwaar. Sneu.
Het vroeger vertrekken was door deze indrukwekkende ontmoeting al weer te niet gedaan. Kwam ons duur te staan. De hele middag verder in de regen gereden. Hoort er allemaal bij. Overnachting doen we in een gîte municipal. Houdt in: alleen een bed en geen ontbijt. Prachtige locatie bij een kathedraal.
Met de maten Jos & Jos is het prima uit te houden.
Ik voel me uitstekend. Goed en regelmatig eten. Begin al aardig in het ritme te komen.
Slaap wel iedere nacht als blok. Ben helemaal in me element.

• 12 Mei 2017 - 08:42

Harry En Lucy Havekes:

Hoi Henny, we lezen met veel plezier je blog!
    Goh man wat hebben we bewondering voor je dat je dit bent gaan doen en dat je ook steeds geniet,
    met al je ontmoetingen-cultuur-mooie natuur. Henny succes met alles!!